آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

https://www.doorturkcelikkapi.com

  • ۰
  • ۰

بی شک وجود سر و صدای اضافی برای همه ما آزار دهنده است و این مشکل به خصوص در شهرهای بزرگ و پرجمعیت بیشتر دیده میشود. این صداهای مزاحم باعث از دست رفتن تمرکز و میزان هوشیاری ما خواهند شد، از طرفی در پایان کار آرامشی که باید در خانه خود داشته باشیم را از ما می­گیرند. از طرفی در بسیاری از مکان‌ها مانند سینماها، استودیوها، سالن‌های همایش و… ساکت بودن و نبودن هیچ گونه صدای مزاحمی یک مزیت بسیار مهم به حساب می‌آید. البته از سوی دیگر باید این موضوع را در نظر داشته باشید که آکوستیک بودن درب ضد­ سرقت در مواردی که شما می­خواهید هیچ صدایی از درون مکان مورد نظر به بیرون درز نکند نیز بسیار مهم و تاثیرگذار است، به عنوان مثال تصور کنید که در یک شرکت اتاق سرور و دیتاسنتر یا اتاقی که در آن تاسیسات برقی وجود دارد سر و صدای زیادی را تولید میکند و به این صورت باعث آزار و اذیت سایر کارکنان خواهد شد. از بین بردن این آلودگی صوتی در چنین شرایطی باعث می­شود که کارمندان شما بتوانند با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهند.
مورد مهم بعدی که در مورد اکوستیک بودن درب ضد ­سرقت باید بدانید این است که اگر می­خواهید میزان سر و صدا در یک مکان را به حد قابل توجهی کاهش دهید، باید حتما به یاد داشته باشید صداهایی که درون اتاق مورد نظر شما تولید می­شوند ممکن است به سطوح مختلف برخورد کنند و به این صورت به سمت شما بازگردند. برای جلوگیری از بروز این اتفاق از دیوارکوبهای آکوستیک برای دیوارها و از روکش‌ها چرمی برای درب‌ها استفاده می‌کنند تا این مشکل را به حداقل برسانند. در این میان فقط یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آنهم این است که باید حتما درزهای درب ضد ­سرقت شما با دقت پوشانده شوند و از جنس مرغوبی باشند که در اثر باز و بسته شدن خراب نشوند. در صورتی که درزگیری به صورت درست انجام نشده باشد، خواهید دید که چطور نتیجه تلاش‌های شما برای آکوستیک کردن  فضای مورد نظرتان زیر سوال می­رود.

درب ضد سرقت ترک آتاک درب، عرضه کننده درب ضد سرقت آکوستیک با بالاترین کیفیت می باشد.

 

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • آتاک درب

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی