آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

https://www.doorturkcelikkapi.com

۱۷ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در شرایط اقتصادی این دوران کاهش هزینه و افزایش بهره وری حرف اول را در تمامی پروژه ها می زند. حتما می دانید که قیمت چهارچوب های فلزی بر اساس وزن آن ها تعیین می شود؛ در نتیجه انتخاب چهارچوب های سبک از چند طریق هزینه های شما را کاهش می دهد. هم به طور مستقیم پول کمتری بابت چهارچوب می پردازید و هم وزن کلی سازه را کاهش می دهید و این به معنی صرفه جویی در طراحی و مصالح است   .

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید چهارچوب فلزی درب ضد سرقت باید مد نظر داشت جنس چهارچوب فلزی است که باید با توجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شود.

 در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر قرار دهید این است که چهارچوب فلزی خریدارای شده توسط شما دارای جوشکاری با حداکثر کیفیت باشد . این به این دلیل است که مهم ترین عامل در خرید چهارچوب فلزی جوشکاری آن است زیرا یک جوشکاری محکم بسیار بادوام بوده و یکبار برای همیشه یک چهارچوب فلزی با کیفیت خریداری می کنید.

سومین نکته نحوه رنگ آمیزی چهارچوب فلزی است که مهم ترین عامل در انتخاب یک چهارچوب فلزی با کیفیت است . به طور کلی انتخاب رنگ کوره ای بهترین انتخاب است زیرا تداوم و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های رنگ آمیزی دارد.

 چهار چوب فلزی که فروشنده به شما پیشنهاد می کند دارای جای قفل باشد تا در هنگام نصب نیازی به برش جای قفل توسط شما نباشد.

رنگ و طرح چهارچوب فلزی انتخابی شما با فضا و محیط تناسب داشته باشد . تطبیق پذیری یا سازگاری تحت عنوان Adaptability امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های یک معماری قوی است.

درب ضد سرقت ترک اتاک درب حاصل بهترین تجربیات متخصصین درب ضد سرقت اتاک درب در زمینه تعویض درب ایمنی قدیمی(درب ضد سرقت) می باشد که دارای مجموعه درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت درب ضد سرقت مناسب که مورد پسند مشتریان است، می باشد. 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

یکی از مواردی که برای مخاطبان مبهم است استفاده یا عدم استفاده از درب ضد سرقت جهت فضای بیرون در مجاورت نور مستقیم آفتاب و باد و باران است در ابتدا ایمنیمی باشد که کاملا حائز اهمیت است چرا که اولین درب ورودی به ساختمان است. بحث بعدی اثرگذاری شرایط محیطی روی رنگ درب ضد سرقت و ثبات رنگ می باشد. بعد از گذشت مدتی حدودا یکسال و نیم تا دو سال رنگ رویه کمرنگ تر خواهد شد بواسطه نور مستقیم آفتاب و اگر باران هم درطی این مدت بصورت مستقیم پاشش شود قطعا روکش چوب را از حالت اولیه در طولانی مدت خارج خواهد کرد.

درب ضد سرقت سوپر لوکس ضد آفتاب و ضد آب مناسب مناطق جنوب و شمال کشور با چارچوب کشویی و ثابت تولید و روانه بازار می گردد این درب های ضد سرقتی لوکس بسیار سنگین می باشند و جهت اشخاصی که دنبال درب لوکس می گردند بسیار توصیه می گردند اتاک درب تنها شرکتی است که درب ضد اب واقعی تولید می نماید.

طبق نیاز بازار و سلیقه مشتریان کلیه درب های سری pk از سری مدل های جدید ساخت اتاک ترکیه به سفارش اتاک درب ایران تولید می گردد. این سری از درب ضد سرقت مناسب مناطق شمالی و مناطق جنوبی کشور بوده و جهت استفاده در آب و هوای شرجی و بارانی به سفارش این شرکت تولید می گردد و جهت فروش در این مناطق تهیه شده است و طبق بررسی های ازمایشی بعمل امده توسط کارشناسان این شرکت این نوع درب ها حداقل 70% مانع جذب رطوبت و گرما می گردد.

مواد به کار گرفته شده در رویه ها و طرح های این درب های با رویه های لامینت پی وی سی در طرح های مختلف ساخته می گردد درب ضد سرقت ترک اتاک درب ایران مفتخر است که در ضد سرقت فوق با حفظ امنیت دارای بیشترین لایه محافظتی در برابر گرما و سرما و نور مستقیم خورشید را دارد. روند ساخت این نوع محصولات به شکلی می باشد که در تولید و مونتاژ این سری از درب ها به جز لایه های اصلی محافظتی در ساخت ان ها از موادی جهت بهینه سازی مقاومت درب در برابر افتاب مستقیم و اب باران استفاده شده است. آتاک درب اکیدا جهت مناطق شمالی و جنوبی کشور این نوع درب هارو توصیه نموده و بعنوان تولید کننده و وارد کننده مستقیم این نوع درب ها بعنوان اولین شرکت پیشگام در این زمینه می باشد.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

نما

در نورپردازی نما باید به رنگ نور و شدت تابش آن توجه کرد. نوری که برای تزیین کردن نما در بیرون از ساختمان به چشم می خورد نباید وارد ساختمان شود، زیرا در این صورت آرامش ساکنین را خدشه دار خواهد کرد. نکته ای که در نورپردازی نما باید به آن توجه کرد این است که باید تعادل بین رنگ نور با رنگ مصالح به کار رفته در بنا برقرار شود.

راه رو و راه پله

لامپ هالوژن، لامپ آویز و لامپ دیواری می تواند انتخاب مناسبی در این بخش ساختمان باشد و فضایی امن برای تردد را بوجود بیاورد. هنگامی که ارتفاع سقف کم است، یک لامپ روشن می تواند الگوی زیبایی به فضا بدهد. اگر فضا محدود باشد، لامپ های دیواری می تواند گزینه مناسبی باشد.

اتاق غذاخوری

در نورپردازی غذاخوری تمرکز اصلی باید بر روی میز نهارخوری باشد. استفاده از نورپردازی عمومی برای بهبود نور و استفاده از نورپردازی نقطه ای به منظور افزایش زیبایی میز غذاخوری می تواند تاثیر زیادی در زیبای این محل بگذارد.

اتاق نشیمن

نورپردازی مناسب اتاق نشیمن می تواند تاثیر بسزایی در آرامش روحی و روانی یک فرد داشته باشد و این امکان را فراهم می کند تا دیزاین خانه خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید

اتاق خواب

نورپردازی تاثیر فوق العاده ای در زیبایی اتاق خواب ایفا می کند. دکوراسیون اتاق خواب زمانی نمای خود را نشان می دهد که از عناصر نورپردازی در آن استفاده شده باشد. انعکاس نور در اشیاء و یا روی دیوار یا سقف، زیبایی بی نظیری به اتاق می بخشد و آن را جذاب تر می کند.

درب ضد سرقت ترک آتاک درب در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب های ضدسرقت مونتاژ ترک در ایران می باشد و به عنوان اولین شرکت در ایران توان تولید درب های ضد سرقت و ضد دیلم منطبق با استانداردهای مربوطه را دارد. علاوه براین دید وسیع تیم طراحی آتاک درب ایران جهت انطباق با پیشرفت های حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی در این مجموعه شرکت آتاک درب ایران را قادر ساخت تا بتواند در حوزه تامین سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان و سازندگان محصولات متنوعی در دسته های درب ضد سرقت کلاسیک و مدرن ارائه نماید و به طور پیوسته طراحی های خود را بهبود ببخشد.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

شرکت درب ضد سرقت آتاک درب تنها تولید کننده درب لابی ضد دیلم با میانگین وزنی ۱۶۰ کیلوگرم در ایران است و سایز درب های بازار وزن میانگین ۶۰ کیلو گرم دارند.
همچنین ما از رویه ها ۴۸ میل چوب طبیعی بلوط آمریکایی و گردوی آمریکایی استفاده میکنیم که گران ترین و بهترین چوب در جهان می باشد.
کلیه درب های آتاک درب مجهز به سنسور و دزدگیر می باشند .
مورد سوم قفل های خاص آتاک درب می باشد که ضد تخریب و ضد دیلم و بدون مغزی می باشند که امکان سرقت را به صفر می رساند .
بعد از رویه های چوب روکش های گردو روکش های چوبی راش مطرح می شوند.روکش های راش به دلیل نوع ساختار و پره های چوبی که در مقاطع به صورت طولی به کار برده شده اند ، حس طبیعی و چهره ی زیبایی رو به بیننده منتقل می کند.چوب راش از سری چوب های نیمه سنگین حساب می شوند و معمولا درجه ۱ و ۲ آن ها برای تولید روکش استفاده می شوند و درجه ۳ آن ها برای تولید الوار به کار می روند.
بدین ترتیب با توجه به موارد ذکر شده درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران با تکیه بر پیشرفت های حوزه ی معماری همواره در حال دگرگونی محصولات خود بوده و به طور همزمان با ارتقا کیفیت سیستم ایمنی محصولات خود پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران و مصرف کنندگان درب های ضدسرقت و داخلی می باشد.
همچنین میتوان اشاره کرد که شرکت آتاک درب در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب های ضد سرقت مونتاژ ترک در ایران می باشد و به عنوان اولین شرکت در ایران توان تولید درب های ضد سرقت و ضد دیلم منطبق با استانداردهای مربوطه را دارد. علاوه براین دید وسیع تیم طراحی آتاک درب ایران جهت انطباق با پیشرفت های حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی در این مجموعه شرکت آتاک درب ایران را قادر ساخت تا بتواند در حوزه تامین سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان و سازندگان محصولات متنوعی در دسته های کلاسیک و مدرن ارائه نماید و به طور پیوسته طراحی های خود را بهبود ببخشد.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب لابی چوبی

 

درب لابی به طور معمول متشکل از سه لنگه است که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود . جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب لابی مد نظر خود را خریداری نماید . امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، با شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند.

درب لابی چوبی یا درب لابی تمام چوب نوعی از درب می باشد که از چوب برای ساخت آن استفاده می شود البته یک تفاوت با سایر انواع درب لابی چوبی دارد این تفاوت این می باشد که در این نوع از مدل برای ساخت آن از هیچ چیز به غیر از چوب استفاده نمی شود چوب های زیادی برای ساخت درب لابی تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرد که از مهمترین انواع چوب های مورد استفاده برای ساخت این درب می توان به چوب راش و چوب گردو اشاره کرد.

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید درب چوبی با زیر ساخت داخلی درب فلزی است که امنیت خانه هایتان را بسیار بالا می برد. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

این نوع استانداردهای اصلی درب ضد سرقت با توجه به عضویت کشور ترکیه در اتحادیه اروپا کاملا مطابق با آخرین استانداردهای اروپا می باشد این نوع درب ها که توسط آتاک درب ارائه می گردد کاملا تست های فنی مورد نیاز خود را سپری کرده اند و قبل از اضافه شدن به سبد محصولات شرکت می بایست تست های مورد نظر از لحاظ فنی و کیفیت را گذارنده باشند. محصولات درب ضد سرقت آتاک درب، درب لابی، درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب و درب اتاقی می باشد. هیچ نوع درب ایمنی بی کیفیتی در سبد محصولات آتاک درب جای ندارد لذا در زیر به ویژگی های اصلی درب ضد سرقت ترک اصل می پردازیم :

درب ضد سرقت ترک اصل با وزن ۱۷۵ کیلوگرم

ضد دیلم بودن

دارای دو سایز استاندارد

مجهز به دزدگیر

مجهز به ۶ عدد پین امنیتی

مجهز به دوربین های ۳۶۰ درجه بزرگ

دارای روکش های گردوی آمریکایی ، بلوط و راش

۱۲ میل بودن روکش درب ضد سرقت ترک

استفاده از ورق فلزی ۲ میل و یک نیم میل

دارای تنوع قفل به لحاظ سیستمی

دارای ۱۸ و ۲۱ زبانه امنیتی

دارای چارچوب یک تیکه کشویی پیچ مخفی

داری روکوب و پشت کوب

دور استیل بودن با استیل ۳۰۴ ضد خش

دارای قطر لنگه ی ۸ و نیم تا ۱۲ سانتی متر

دارای دستگیره و یراق های کاملا لوکس

آماده تحویل بودن درب ضد سرقت و تحویل یکروزه

قفل و یراق درب ضد سرقت ترک

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت فولادی نقش مهمی در امنیت یک منزل و یا محیط کار ایفا می کنند که نوع این درب ها در میزان بالاتر رفتن امنیت هر محیط نیز موثر می باشد.

از دغدغه های هر روزه افراد جامع ، افزایش سطح امنیت مکان های خاص از جمله ؛ محل کار و محل سکونت است . استفاده از درب های ضد سرقت ، ق تاثیر عمده ای بر امنیت اماکن مورد استفاده انسان دارد . درب های ضد سرقت به دلیل متریال اولیه به کار گرفته شده از استحکام بالاتری در برابر ضربات مکانیکی و ورود سارقین، برخوردار هستند . این درب ها در گونه های مختلف طراحی و ساخته می شوند . در این مقوله درب های ضد سرقت فولادی ، نسبت به مدل های دیگر استحکام مناسب تری دارند .

درب های ضد سرقت استیل به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ کیفیت و ایمنی درب را علاوه بر زیبایی ظاهری درب های ضد سرقت بسیار افزایش می دهد .

درب های فولادی با ساختار فولادی یکی از محصولات متنوعی می باشد که معمولا از آلیاژ استنلس استیل ۳۰۴ و در برخی موارد خاص از آلیاژ ۳۱۶ ، ساخته شده و در صنعت ساختمان استفاده می شود. درب درب هلی آتاک درب ایران تماما از ورق ( آلیاژ ۳۰۴ ) دارای ضخامت ۱.۵ میلی متر و به صورت دوبل ، ساخته می شود و استراکچر داخلی از استحکام و ظاهری آراسته ، بهره می برد.

استفاده اژ فولادهای ضدزنگ برای ساخت درب های ورودی ضدسرقت و ترکیب آن ها با مواد اولیه ای از جمله ؛ ترمووود ( چوب ترمو ) ، شیشه ( در رنگ ها و ضخامت های متنوع ) ، سنگ و فلزات رنگی دیگر ، طرح ها و مدل هایی زیبا و توام با کیفیت بالا ایجاد می نماید . درب های با ساختار فولادی با مقاومت بسیار بالا در برابر فشار مکانیکی برای به عنولن سدی در برابر سارقین عمل می نماید که گذر از آن را بسیار سخت می کند.همچنین فولاد ضد زنگ در برابرشرایط محیط ( اشعه خورشید و رطوبت ) از مقاومت خوبی بهره برده و عمر آن را افزایش می دهد. به همین دلیل استفاده از درب های فولادی برای ساختمان ها به صورت روز افزون در حال افزایش است . درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران عرضه کننده درب های ضد سرقت فولادی نیز می باشد.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

مانند طراحی, رنگ نیز همانقدر مهم است. بیشتر خانه ها دارای سه تا چهار رنگ پالت میباشند که در حال حاظر در محل قرار دارند. معمولا برای مطابقت با تلنگر یا درب غلطکی این گزینه ی استاندارد است . اگر مطمئن نیستید که از چه رنگی انتخاب کنید رنگ های مشکی و سفید ساده و کلاسیک مناسبند . در غیر این صورت اگر به دنبال رنگ های دیگری هستید , قرمز آتشی و نارنجی XT رنگ هایی هستند که همیشه سرگرم کنده هستند .

درب ضد سرقت مشکی

شرکت آتاک درب مجموعه ی زیادی  از درب های لوکس مشکی پولیش شده و مات را دارد. درب های پولیش شده درب های براق چوبین می باشد. این درب ها ضد دیلم بوده و 10 سال گارانتی پس از فروش دارد. یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی، داخل شبکه فولادی با ورق سراسری،  ضخامت ورق یک و نیم میلی متر و رویه 12 میل ترکیه با 10 سال گارانتی می باشد.

درب ضد سرقت قهوه ای

با توجه به ترکیب رنگی دکوراسیون منزل خود می توانید رنگ مورد نظر برای درب ورودی منزل را انتخاب کنید. در مورد تنالیته رنگ قهوه ای بهتر است به رنگ در ورودی باقی واحدهای آپارتمان هم دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که نزدیک تر به واحد روبرویی و حتی باقی طبقه های ساختمان است. 

درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید رنگ از ورق فولادی ضخیم استفاده شده و عایق صوتی - حرارتی به کار رفته در این نوع درب، یونولیت فشرده است.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت ایتالیا در ظاهر و کیفیت تفاوت بسیار زیادی نسبت به درب های ساخت داخل و نسبت به درب ضد سرقت ترک دارد چرا که محور این درب ها بصورت چرخش از وسط می باشد و در این نوع درب ها لولا بصورت مخفی در وسط درب به کار برده می شود به همین دلیل و طبق درخواست های مکرر مشتریان اتاک درب ایران اقدام به واردات این نوع درب ها نموده است اما هدف نهایی تولید این درب ها در داخل می باشد.

درب لابی ضد سرقت ساخت کشور ایتالیا از لحاظ وزنی و استحکام بسیار بالار از کشورهای دیگر اروپایی می باشد همان طور که قبلا نیز اشاره شده است حداقل از لحاظ وزنی ۲ برار درب ضد سرقت ترک می باشند.

در نمونه درب های ضد سرقتی که توسط کشور ایتالیا ساخته می شوند و با نام درب ضد سرقت ایتالیایی شناخته می شود نسبت به کشورهای اروپایی دیگر هم دارای استحکام بسیار بالایی بوده و هم در برابر موارد مختلف مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان میدهد و نسبت به درب ضد سرقت ترک از نظر وزنی تقریبا دو برابر می باشد.

برخی از تاجران که در این صنعت فعالیت می کردند پیش تر اقدام به وارد کردن درب های ایتالیایی به درون کشور می نمودند و قیمت این نمونه درب ها بسیار بالا بود ولی متاسفانه طی سال های اخیر که نوسانات شدیدی در بازار لحاظ گردید برخی از همین تاجار نسبت به وارد کردن این درب تمایلی نشان نمیدهند و برای این کار رغبتی ندارند و به همین جهت به سراغ مدل های دیگری می روند که در نهایت قیمت تمام شده آن کمتر باشد.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت خصوصیات مشخصی دارند که نسبت به درب های داخلی و چوبی از امنیت و مقاومت بیشتری برخوردار است. درب ضد سرقت معمولا داخل لنگه درب از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا عملا نفوذ به داخل ساختمان را غیر ممکن و یا به تاخیر بیندازد. قفل و یراق آلات مورد استفاده در درب ضد سرقت نیز با درب های معمولی متفاوت است بطوریکه معمولا زبانه قفل برای درب ضد سرقت از نوع گاو صندوقی بوده و معمولا دو یا سه قفل لنگه درب را به چهارچوب چفت می نماید. لنگه درب ضد سرقت علاوه بر داشتن یک ورقه فلزی در صورت درخواست امکان نصب سنگ پشم نسوز و عایق صوتی در هر دو طرف لنگه را نیز دارای می باشد که علاوه بر عایق حرارتی عایق صوتی نیز می گردد . رویه لنگه درب معمولا از ورق MDF طرح دار ساده و یا برجسته به ضخامت 8 تا 14 میلیمتر استفاده می شود. رویه درب بصورت رنگ و یا روکش PVC قابل اجرا می باشد که برای درب های ورودی ساختمان که در مجاورت نور خورشید و یا هوای آزاد قرار دارند MDF رنگ شده توصیه می گردد. چهارچوب درب ضد سرقت از ورق فلزی 2 میلیمتر فرم داده شده استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی درب توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می گردد. دور تا دور لنگه درب از زوار لاستیکی جهت جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان تعبیه شده است. چهارچوب درب های ضد سرقت معمولا بصورت فلزی و رنگ شده تحویل داده می شود ولی در صورت درخواست امکان نصب پرواز چوبی بر روی چهارچوب نیز وجود دارد که ظاهر درب کاملا چوبی دیده می شود. بدنه چهارچوب، از ورق فلزی دو میلی‌متری بسیار مستحکم ساخته شده و با رنگ کوره (الکترو استاتیک) رنگ آمیزی شده است. قاب زبانه، از جنس استیل و بسیار قوی به جهت نگهداری زبانه قفل بری درب‌های ضد سرقت و معمولی استفاده می‌شود. در درب‌های ضد سرقت در چهار نقطه تعبیه شده است. ریل موقت نیز جهت نگهداری ساختار چهارچوب در ابعاد طراحی شده برای لنگه جهت نصب دقیق چهار چوب استفاده می‌گردد.

مجموعه آتاک درب نمایندگی درب ضد سرقت ترکیه که خود بعنوان اولین تولید کننده درب های ضد سرقت می باشد، بالاترین کیفیت درب های ضد سرقت را دارا می باشد. اتاک درب برای خرید درب ضد سرقت یک نوع مقایسه خرید است. این فرآیند حاصل بهترین تجربیات متخصصین درب ضد سرقت اتاک درب در زمینه تعویض درب ایمنی قدیمی(درب ضد سرقت) می باشد.

  • آتاک درب