آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

https://www.doorturkcelikkapi.com

۱۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چارچوب  و روکش درب

در ساخت چهارچوب درب ضد سرقت ترکیه ، اختلاف سطح بیشتری بین سطح بیرونی چهارچوب و لنگه در (نسبت به مدل های چینی) دیده می شود.

در مدل های چینی معمولا جنس پاشنه درب از ورق استیل ضدزنگ بوده و ساختار داخلی آن از ورق استیل به صورت یکپاچه با پل های استحکام دهنده تشکیل گردیده است.

لولا

درب های ترک به گونه ای ساخته می شوند که لولای آنها از روبرو قابل مشاهده است اما در درب ضد سرقت چینی، طراحی لولا ها به صورت مخفی است و به طور معمول قابل رویت نیستند. اصولا لولاهای درب های ساخت ترکیه به طور کلی با درب های چینی متفاوت است.

درب های چینی معمولا چهار عدد لولا دارند که به صورت مخفی قرار داده شده اند و قابلیت تنظیم هم دارند. برخی درب های چینی داری چشمی و زنگ در تو کار هم هستند و علاوه بر دستگیره های جذابی خود، قفل شب بند هم دارند.

قفل درب های چینی معمولا این طور است که با چرخاندن کلید، زبانه های متعددی از چند جهت مختلف وارد چارچوب می شوند. این امر باعث می شود تا ورود به ساختمان بسیار دشوار شود و نقش مثبتی در امنیت درب دارد. البته این ایراد را هم دارند که تنها یک قفل و کلید برای کل درب تعبیه شده است و سارقان برای ورود به ساختمان کافی است تنها یک قفل را باز کنند. اما در مدل های دو قفله، از این نظر امنیت بیشتری وجود دارد.

وزن درب ضد سرقت

وزن درب های چینی به طور معمول پایین تر از درب ضد سرقت ترک اصل است به طوری که در بازار گفته می شود که وزن یک درب ضد سرقت ترک با دو درب چینی برابری می کند.

 

 

 

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

برخی از مهمترین ویژگی های دربهای ضد سرقت لوکس به شرح زیر هستند:

 ورق فولادی نقش اصلی را در افزایش امنیت درب ضد سرقت دارد. این ورق فولادی باعث ضد ضربه شدن این درب ها نیز می شود.

عایق های حرارتی و صوتی در بین شبکه بندی این درب ها قرار گرفته است.

این درب ها سه لولا دارند و مجهز به قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی، قفل دیجیتال و چشمی هستند.

قفل در ضدسرقت لوکس به صورت پیش فرض قفل بسیار باکیفیت کاله (Kale) ترکیه است که در حالت قفل شده 14 زبانه دارد. این زبانه ها از سه جهت با چارچوب اتصال دارند- چهارچوب درهای ضد سرقت لوکس استیل درجه یک است و همانند سایر درب ها نیز می توان روکوب چوب طبیعی به آن اضافه کرد.

لنگه در ضد سرقت لوکس از ورق MDF 10 میلیمتر و روکش طبیعی چوب گردو ساخته شده و دارای طراحی های زیبایی می باشد.

وزن این درب ها 170 کیلوگرم است.

قفل و یراق درب ضد سرقت ترک

دارای تنوع قفل به لحاظ سیستمی

دارای ۱۸ و ۲۱ زبانه امنیتی

دارای چارچوب یک تیکه کشویی پیچ مخفی

داری روکوب و پشت کوب

دور استیل بودن با استیل ۳۰۴ ضد خش

دارای قطر لنگه ی  ۸ و نیم تا ۱۲ سانتی متر

دارای دستگیره و یراق های کاملا لوکس

استفاده از ورق فلزی ۲ میل و یک نیم میل

مجهز به ۶ عدد پین امنیتی

مجهز به دوربین های ۳۶۰ درجه بزرگ

دارای روکش های گردوی آمریکایی ، بلوط و راش

شرکت آتاک درب نمایندگی و تولید کننده درب ضد سرقت ترک اصل را دارد که دارای بهترین کیفیت با لوکس ترین طرح ها می باشد.

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

نور از جمله مهم ترین موادی  است که در زندگی بشر از ارزش بسزایی برخوردار است. در واقع هیچ عنصری در دنیا بدون وجود نور هویت دیداری ندارد. ارزش واقعی نور هنگام تاریکی نمایان می شود.

همچنین نور به عنوان مهمترین عنصر در طراحی و معماری داخلی ساختمان های کوچک و بزرگ میتواند یکی از عوامل تأثیرگذار بر معماری و طراحی ساختمان و حتی شهر داشته باشد. در معماری سنتی ایرانی، معماری معاصر, معماری مدرن و بسیاری از سبک های معماری ، همواره عنصر نور به عنوان عامل اصلی در کنار ویژگی های دیگر بنا قرار گرفته است.

طراحان داخلی سبک مدرن میدانند که در هر فضای مسکونی گونه های نورپردازی مناسب بسیار مهم است. در طراحی داخلی طراحی نورپردازی نقش کلیدی را در ساختن حالات و جو مناسب و تنظیم محیط در فضای داخلی بازی میکند.طراحان منابع نوری مختلفی دارند که به آنها در ساختن محیطی کاربردی که مطابق با نیاز مشتریان آنها است کمک میکند. آنها از گونه های مختلف چراغها برای برای تامین میزان نور کافی در اتاق استفاده می کنند. این مهم است که بدانیم کدام منبع نوری را در کدام قسمت خاص استفاده کنیم که بتواند نور کافی و مناسب را در خانه را تامین کند.

درب ضد سرقت ترک آتاک درب در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب های ضدسرقت مونتاژ ترک در ایران می باشد و به عنوان اولین شرکت در ایران توان تولید درب های ضد سرقت و ضد دیلم منطبق با استانداردهای مربوطه را دارد. علاوه براین دید وسیع تیم طراحی آتاک درب ایران جهت انطباق با پیشرفت های حوزه ی معماری و دکوراسیون داخلی در این مجموعه شرکت آتاک درب ایران را قادر ساخت تا بتواند در حوزه تامین سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان و سازندگان محصولات متنوعی در دسته های درب ضد سرقت کلاسیک و مدرن ارائه نماید و به طور پیوسته طراحی های خود را بهبود ببخشد.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت به دلیل ساختمانی که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و ایمن تر است. درب ضد سرقت از نظر ساختاری، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. در این نوع درب قفل ها بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را تامین می کنند، ویژگی های دیگری از قبیل ضد حریق بودن، عایق در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا را نیز دارا می باشند. مجموعه ی آتاک درب دارای انواع مختلفی از درب های مقاوم به حرارت، سرما و آب که به ترتیب مناسب شهرای جنوبی، شمالغربی و شمالی هستند می باشند.

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد که هر یک از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. قطعا مهم ترین و اصلی ترین قسمت این نوع از درب، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید. آتاک درب دارای متخصصینی می باشد که می تواند راهنمای بسیار خوب و قابل اعتمادی در هنگام خرید شما باشند.

لولا در اکثر درب های ضد سرقت از خارج و یا از هر دو طرف پنهان است و این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می شود. درب ضد سرقت معمولا از لایه های گوناگون تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز غالبا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت نیز باشد. آتاک درب، نمایندگی درب ضد سرقت
در ایران بوده که دارای استانداردهای جهانی بوده و بخوبی نیاز تمام مشتریان خود را رفع می کند. 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب لابی تمام چوب

درب لابی به طور معمول متشکل از سه لنگه است که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود . جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب لابی مد نظر خود را خریداری نماید . امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، با شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند.

درب لابی چوبی یا درب لابی تمام چوب نوعی از درب می باشد که از چوب برای ساخت آن استفاده می شود البته یک تفاوت با سایر انواع درب لابی چوبی دارد این تفاوت این می باشد که در این نوع از مدل برای ساخت آن از هیچ چیز به غیر از چوب استفاده نمی شود چوب های زیادی برای ساخت درب لابی تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرد که از مهمترین انواع چوب های مورد استفاده برای ساخت این درب می توان به چوب راش و چوب گردو اشاره کرد.

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید درب چوبی با زیر ساخت داخلی درب فلزی است که امنیت خانه هایتان را بسیار بالا می برد. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

سعی کنید درب های داخلی منزل خود را هماهنگ با تم دکوراسیون خانه و اتاق خود انتخاب کنید با این کار زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون خانه تان می دهید.کار دیگری که میتوانید انجام دهید ترکیب رنگ های متفاوت است و ایجاد یک جلوه شاد و گرم به محیط است.انتخاب مدل مناسب برای درب های داخلی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی منازل است.زیرا داشتن یک درب زیبا با یک رنگ مناسب فضای مورد نظرتان می تواند تغییر زیادی در استایل خانه شما به وجود آورد. همان طور که گفتیم این روز ها درب چوبی مدرن طرفداران زیادی دارند این درب ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که شما میتوانید متناسب با دکوراسیون داخلی منزتان،درب داخلی مورد نظرتان را انتخاب کنید. نکته دیگری که در مورد انتخاب مدل مناسب برای درب ها باید بدانید این است که در انتخاب درب باید به عواملی از جمله استایل، جنس مواد، عایق صدا بودن، اندازه، جهت باز شدن و کیفیت لولا نیز توجه نمایید.به عنوان مثال اندازه درب اتاقی باید با توجه به بزرگی و کوچکی فضای اتاق انتخاب شود انتخاب یک درب بزرگ برای فضای کوچک نامناسب می باشد.

درب چوبی مدرن تنها یکی از انواع درب های ما می باشد .

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

1- رویه دربها از جنس ام دی اف به ضخامت 8 و 10 میلی متر ساخت کشور ترکیه است و رویه ها توسط دستگاه ممبران در رنگ بندی های متفاوت پی وی سی می شود و در طرحها، رنگهای متفاوت و نامحدود می باشد و فضای بین رویه ها با ورق 1.5 میلی متر و با پروفیل 40*80 شبکه ای و عایق صوتی حرارتی پلی اورتان به صورت فشرده پر می شود.

2- فضای داخلی درب به صورت شبکه های مشبک فشرده و درب دارای 3 عدد لولای فلزی است که از داخل چهارچوب نصب می شود.

3- تمامی درب ها دارای ویژگی ضد سرقت، عایق صوتی و حرارتی می باشند.

4-درب ضد سرقت مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می شود.

6- حداکثر بازشوی مفید درب 90 تا 92 سانتی متر بوده و این اندازه برای ورود و خروج کلیه وسایل و اثاثیه استاندارد می باشد.

7- جنس چهارچوب ورق گالوانیزه به ضخامت 2 میلی متر، لنگه از ورق 1.5 میلی متر با برش لیزری بریده شده است.

8- ساخت لنگه و چهارچوب با دستگاه سی ان سی و با زوایای خاص

9- یراق آلات استفاده شده برای ساخت درب ضد سرقت در داخل ایران از کشور ترکیه به نام های مارک کاله می باشد.

11- دو ورق گالوانیزه به ضخامت 1.2 میلی متر در دو طرف پنل درب کار شده است.

12- رنگ استفاده شده روی درب ها از بهترین متریال روز اروپا می باشد.

13- پوشش فلزی با رنگ الکترواستاتیک (پوست ماری) و کاملاً مکانیزه (پخت رنگ در دمای 240 درجه)

14- قفل کاله ترک 7 زبانه و استفاده از لولای ساچمه ای برای گردش بی صدا و راحت لنگه بر روی چهارچوب.

15- دارای پین های ثابت در پشت کاربری امنیت (در مقابل ضربه از رو به رو).

16- دارای چشمی، زنگ اخبار، از داخل دارای قفل شب بند و دستگیره با طرح کوئین یا رویال می باشد.

17- آستانه ورودی درب از جنس استیل ضد زنگ می باشد و قفل پستچی بهره گیری از دو قفل مجزا به همراه شب بند.

18- استفاده از نوار درزگیر و کیپ بند برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، انتقال صدا و سرما.

درب ضد سرقت آتاک درب خود تولید کننده درب لابی و درب های داخلی ساختمان با کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ می باشد.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند. در زیر به نکات مهمی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید توجه کنیم آمده است:

جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت :

توجه به جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت اولین مورد مهم برای خرید درب ضد سرقت می باشد. اگر جنس چهار چوب با کیفیت نباشد در هنگام نصب درب ضد سرقت با مشکلات زیادی روبرو می شوید و همچنین در هنگام استفاده از این درب ها نیز با مشکل روبرو می شوید. در نتیجه جنس چهار چوب درب ضد سرقت ترک اصل باید از فلزی با آلیاژ عالی باشد و همچنین در نقاط اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد و محل جوشکاری شده به صورت کامل و زنجیره ای باشد.

ابزار و یراق درب ضد سرقت:

ابزار و یراق درب ضد سرقت بسیار مهم است که باید به آنها دقت نمود : قفل استفاده شده باید از شرکت کاله ترکیه باشد که از بهترین قفل های جهان است و دستگیره ها از جنس استیل باشد و جنس قفل شب بند و همچنین چشمی درب ضد سرقت نیز توجه شود که از جنس با کیفیت باشد نه معمولی.

لولاهای درب ضد سرقت :

لنگه درب ضد سرقت ترک به دلیل وزن بالایی که دارد باید بر روی بیش از دو لولا قرار گیرد.

جنس رویه درب ضد سرقت ترک اصل

جنس رویه درب ضد سرقت ترک اصل باید با مکانی که درب در آنجا نصب می شود همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر مکان مورد نظر شما آفتاب رو یا آب خور می باشد استفاده از رویه ام دی اف گزینه مناسبی برای شما نمی باشد زیرا مقاوت کمی در برابر آفتاب و آب دارد. برای همچین مکان هایی می توانید از جنس مقاوم پی وی سی بهره ببرید.

ورق سر تا سری :

میان دو رویه درب ضد سرقت باید ورق سر تا سری فولادی قرار داشته باشد و تهی از ورق یا حتی هر چیز دیگری به غیر از ورق پر نشده باشد زیرا ورق سر تا سری بین دو رویه از اصلی ترین موارد در درب ضد سرقت ترک به حساب می آید.

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

در دو طرف یک درب ضد سرقت از ورق های فولادی استفاده می شود، این ورقه های فولاد باعث افزایش ایمنی درب و مقاومت آن در برابر ضرباتی است که امکان دارد توسط سارقان در موارد خاص اعمال شود. صرف استفاده از یک ورق فولادی در ساخت درب چوبی ضد سرقت نمی تواند دلیل بر ایمنی آن باشد چون که این ورق فولادی باید دارای ویژگی های خاص باشد تا بتواند آن کارایی لازم را برای ما داشته باشد. ضخامت ورقه فولادی بسیار مهم است هر چقدر که ضخامت ورق فولادی استفاده شده در ساخت درب ضد سرقت بیشتر باشد از مقاومت بیشتری نیز برخوردار است. در برخی از درب های ضد سرقت و بی کیفیت از ورق های فولاد نازک و آلیاژهای ضعیف استفاده می شود تا بتوانند قیمت تمام شده را پایین بیاورند، پس حتماُ در هنگام خرید یک درب ضد سرقت تنها به زیبایی ظاهری بسنده نکنید زیرا که دلیل اصلی خرید شما میزان امنیت درب است و هر چه وزن یک درب ضد سرقت  بیشتر باشد آن درب از قیمت بالاتر و امنیت بیشتری برخوردار است، یکی از دلایل این وزن زیاد همانطور که گفته شد استفاده از ورق های فولادی ضخیم است که در ساختار این دربهای ضد سرقت استفاده شده است .

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

با توجه به تاریخچه ی پیدایش درب های ضد سرقت، کشور ترکیه از کشورهای های پیشگام در حوزه درب ضد سرقت در سطح جهان بوده و همواره صادرات گسترده ای به کشورهای مختلف از جمله ایران داشته است. به مرور زمان و رواج گسترده درب های ضدسرقت در بازار ایران چه در از نوع اکونومی و چه از نوع لوکس، درب ضد سرقت ترک گزینه ای بسیار پر طرفدار محسوب شدند. اما به تدریج برای خودکفایی در این حوزه و رونق تولیدات ملی و همچنین جلوگیری از هزینه های هنگفت واردات شرکت هایی نظیر آتاک درب ایران مجموعه های تولیدی در حوزه ی درب های ضد سرقت احداث نمودند و بدین ترتیب بخش اعظمی از نیازهای مصرف کنندگان و کاربران درب ضد سرقت توسط مجموعه های تولیدی داخل کشور تامین گردید. در این میان کیفیت به عنوان مهم ترین ویژگی درب های ضد سرقت است که براساس نوع یراق آلات استفاده شده در درب ضدسرقت ،جنس و ضخامت رویه، مدل و برند دستگیره، مدل و برند قفل ها، تعداد زبانه ها و سیستم داخلی درب تعیین می شود. هرچه کیفیت این اجزا بالاتر باشد ایمنی نهایی درب بالاتر خواهد بود. باتوجه به محصولات موجود در بازار ایران که عموما محصولات چینی و ایرانی می باشند و در مقایسه با محصولات آتاک درب ایران قابل مشاهده است که درب های چینی و ایرانی علی رغم قیمت مناسب آن ها برای کاربران، در پایین ترین کیفیت لازم جهت تامین امنیت قراردارند و علاوه براین ضخامت پایین اجزای درب شامل رویه، چارچوب کلاف منجر به کاهش وزن درب های ضد سرقت تا ۴۰ کیلوگرم گردیده است. این در حالی است که وزن درب های شرکت آتاک درب ایران از ۱۵۰ کیلوگرم به بالا می باشد. همچنین عایق های مناسب صوتی و حرارتی استفاده شده در محصولات آتاک درب ایران، یراق آلات و قفل های متنوع و ایمن استفاده در آن ها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

 

  • آتاک درب