آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

https://www.doorturkcelikkapi.com

۲۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

درب ضد سرقت آتاک درب با استفاده از کادر مجرب و متخصصین حوزه مکانیک با استفاده از تکنولوژهای جدید این امکان را فراهم آورده است که بتواند برای مشتریان خود در حوزه های مختلف ساختمان طرح مورد نظر را پیاده سازی نماید. در تولید درب لابی ، ورودی اصلی ساختمان ، ویلا مسائل فنی بیشماری دخیل هستند که یکی از مهترین آنها که استانداردهای ایمنی بین المللی پیشنهاد می کند این است که درب ضد سرقت لابی باید بگونه ای باشد که بتواند علاوه بر جذابیت ظاهری مورد انتظار مشتری ، ایمنی و محکم بودن خود را نیز داشته باشد. درب لابی نیم گرد و حلال زینتی یکی از محصولات درب ضد سرقت آتاک درب می باشد.

جهت اجرای درب های لابی نیم گرد و حلال زینتی حداقل ارتفاع ۲۸۰ سانتی متر و عرض ۱۷۰ سانتی متر مورد نیاز می باشد و کل چارچوب بصورت یک تیکه چوبی خواهد بود و قابلیت نصب جای لامپ را نیز دارد و بدین ترتیب با انتخاب رنگ و متریال چوب و به کار بردن روشنایی در چوب زیبایی خاصی در طرح دیده خواهد شد لذا به شما در صورتیکه جزء انسان های سخت پسند هستید این نوع درب های لوکس را توصیه میکنیم.

امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، با شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

با گذر زمان و مشاهده این موضوع که قفل­های پستچی یا زنجیری قدیمی تقریباً ناکارآمد هستند و سارقان به راحتی می‌توانند آنها را باز کنند باعث شد که شرکت‌های مختلف محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کنند. در ادامه انواع مختلف قفل پستچی جدید و مدرن را خدمت شما معرفی می­کنیم:

● قفل‌های پستچی پازلی

همانطور که از نام آنها می توان حدس زد برای باز و بسته کردن آنها شما باید یک پازل مارپیچ را حل کنید. آزاد­سازی زنجیر این قفل‌ها با اینکه می‌تواند سخت تر و زمان بر باشد، اما بهتر است بدانید که برای کسانی که پشت درب ایستاده‌اند کار غیر ممکنی نیست. می‌توان گفت این قفل‌ها بیشتر روند باز شدن درب توسط سارق را کند می­کنند. یکی دیگر از معایب این قفل‌ها زمان­بر بودن روند باز کردن آنها بود، به خصوص در شرایطی که فردی می‌خواست با عجله از خانه بیرون برود به همین دلیل از این نوع قفل پستچی استقبال زیادی نشد.

● قفل پستچی درب ضد­ سرقت

این نوع قفل پستچی را می‌توان به عنوان یکی از نمونه‌های موفق این محصول شناخت. محل قرار گیری این قفل تا حد زیادی شبیه به نمونه‌های قدیمی است اما با این تفاوت که جایگاه آن کمی پایین­تر از قفل اصلی درب شما می‌باشد. این قفل‌ها به راحتی از درون خانه باز و بسته می‌شوند و به این صورت برای رفت آمد شما هیچ مزاحمتی ایجاد نمی­کنند، اما باز کردن آنها برای افرادی که بیرون از خانه هستند غیر ممکن است. این قفل به وسیله یک دستگیره ساده باز و بسته می شود، زمانی که آن را در حالت باز قرار می‌دهید درب شما به راحتی باز خواهد شد و در زمانی که قفل را ببندید، درب بیشتر از 10 سانتی متر باز نمی‌شود. این نمونه قفل پستچی درب ضد ­سرقت به عنوان نمونه‌ای مناسب و کارآمد شناخته شده است و در صورتی که به دنبال یک قفل پستچی خوب هستید، باید سراغ این محصولات بروید.

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

به دلیل تنوع بالایی که در زمینه درب ضد سرقت وجود دارد خریداران این درب ها دچار تردید و سر  در گمی می شوند. درب های وارداتی در ایران عموما از کشور های چین و ترکیه به صورت پک کامل و یا به صورت جزء به جزء وارد می شوند. درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری برگرفته از طرح های ترک می باشند که چهار چوب فلزی آن معمولا در ایران ساخته می شود و یراق آلات آن ها از کشور ترکیه وارد می شود زیرا دستگاه های سازنده آن معمولا بسیار گران قیمت بوده که وارد کردن آنها مقرون به صرفه تر است. قیمت درب های ضد سرقت ایرانی از درب های ضد سرقت چینی گران تر ولی از درب های ضد سرقت ترک ارزان تر می باشند. درب های اورجینال وارداتی و درب های ضد سرقت تولیدی که توسط شرکت آتاک درب به فروش می رسد بسیار مقاوم و ضد دیلم می باشند در واقع درب ضد سرقت ترک اصل که جز محصولات آتاک درب می باشد دارای استانداردهای بین المللی می باشند و بصورت یکروزه بدون تخریب با گارانتی تحویل مشتری می گردددر واقع این نوع از درب ضد سرقت نسبت به سایر مدل های موجود در بازار بسیار تفاوت های بارزی دارند. شرکت آتاک درب وارد کننده و تولید کننده درب های ضد سرقت ضد دیلم می باشد. آتاک درب، درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب، درب لابی، درب داخلی و درب های واحدی با بالاترین کیفیت و تنوع طرح مورد پسند مشتریان را در سبد محصولات خود دارد.

درب های ضد سرقت آتاک درب رویه 11 میل ترکیه با 10 سال گارانتی، یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی و داخل شبکه فولادی با ورق سراسری می باشد. درب های ضد سرقت آتاک درب انتخاب بسیار مطمئنی برای ایمنی منازلتان می باشد.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

چهارچوب چوبی

 

هر چهارچوب درب ضد سرقت و درب داخلی شامل دو تیرک عمودی در دو طرف قاب و یک تیرک افقی در سردر و یک تیرک افقی در کف است که مجموعا" آستانه درب را تشکیل می دهند. مهم نیست شکل درب چگونه باشد حتی اگر غیر استاندارد هم باشد این نکته اولیه را باید بخاطر داشت که درب باید درون چهارچوب به اصطلاح جا بیفتد و چفت شود که البته توجه به این نکته استحکام درب را در پی خواهد داشت به خصوص اینکه بحث غیر استاندارد بودن درب نیز مطرح شود.

بسیاری از مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون داخلی چهارچوب درب که از چوب ساخته شده باشد را برای درب های داخلی انتخاب می کنند. در گذشته روی پروفیل چوب یک شیار جهت چفت شدن لنگه درب ایجاد می شد و از این پروفیل ، چهارچوب چوبی برای درب های اتاق تولید می کردند. ولی امروزه با توجه به تنوع سلیقه مشتریان و استفاده از ابزار های جدید در ساخت انواع مدل های پروفیل چوبی عمدتا MDF امکان طراحی و ساخت انواع چهارچوب چوبی برای درب های داخلی فراهم شده است.

معمولا برای درب داخلی ساختمان و یا حتی درب های ورودی (درب لابی) از چهارچوب چوبی استفاده می شود که به نوبه خود از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

در صورتی که دیوار هایی که می‌خواهید درب ضد سرقت را درون آن نصب نمایید از مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند دیوار های بتنی، 35سانتی متری آجری) می توانید از این روش استفاده کنید.  البته در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­‌بایست حداقل 15 سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاوم کنید.

برای نصب ابتدا باید از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شوید سپس درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل کنید. پس از تراز کردن ضلع های مختلف چارچوب، آن را در محل خود تا انتهای عملیات بصورت ثابت نصب کرده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید. حال مجددا از تراز بودن چارچوب اطمینان حاصل نموده و رول بولت به حفره های ایجاد شده ‌وارد کنید. توجه داشته باشید که پیش از ورود رول بولت ها توسط یک پیچگوشتی و یا یک میله و چکش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. پیچ ها باید بصورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

لولا درب ضد سرقت

 

لولا وسیله ای است که از آن برای کلیه قسمت‌های متحرک درب چوبی و فلزی که باز و بسته می شوند استفاده می گردد. شکل ظاهری و کاربرد لولاها در انواع سازه های چوبی از جمله در‌ب های ساختمانی بسته به وزن درب ضد سرقت ، روش ساخت درب ضد سرقت ، فرم درب ضد سرقت و نوع کاربری که دارد متنوع است. بنابراین لولای درب ضد سرقت اهمیت بسیار زیادی دارد ، اگر لولای درب ضد سرقت کیفیت مناسب نداشته و به درستی نصب نشده باشد ، از طریق لولا درب به راحتی باز خواهد شد. از این رو کیفیت لولاها بیشتر به جنس، روش ساخت و روش های تکمیلی انجام شده به روی آن ها بستگی دارد. لولای درب ضد سرقت از داخل و خارج مخفی بوده و سارق نمی تواند به راحتی با اهرم کردن لولا درب را باز کند.

لولای درب ضد سرقت باید از استحکام بالایی برخوردار باشد تا بتواند وزن بالای درب ضد سرقت را تحمل کند. هرچه درب ضد سرقت ایمن تر باشد امنیت آن هم بیشتر است ؛ بنابراین ممکن است درب ضد سرقت تا چند صد کیلو وزن داشته باشد که با این تعاریف لولا باید تحمل نگهداشتن پیوسته و مداوم درب را داشته باشد .

محصولات درب ضد سرقت آتاک درب ترکیه ضد دیلم بوده و دارای یراق آلات از نوع کاله می باشد. این درب ها دارای 15 سال گارانتی می باشند.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

رنگ آمیزی درب چوبی به دلایل مختلفی صورت میگیرد از جمله : خرابی درب ، از بین بردن معایب آن ، جلوگیری از نفوذ حشرات موذی و … اما موضوعی که بسیار مهم و قابل توجه می باشد انتخاب رنگ مناسب و چگونگی رنگ آمیزی درب چوبی می باشد.
رنگ آمیزی درب های چوبی، بسته به نوع رنگ آمیزی انتخاب می‌شود برای مثال اگر چوبی که می‌خواهیم رنگ کنیم خوش نقش باشد و بخواهیم نقوش آن حفظ شود باید از رنگ‌های روشن که زیر آن دیده می‌شود استفاده کرد و اگر بخواهیم چوبی که نقوش جالبی ندارد و بتونه هم شده است را رنگ کنیم باید از رنگ‌هایی استفاده کنیم که سطح کار بپوشانند که زیر کار دیده نشود .توجه به نوع چیدمان ومعماری داخلی منزل برای رنگ آمیزی درب چوبی نیز حائز اهمیت می باشد. کاربرد رنگهای گرم و تند و فرمهای با برشهای تند و تیز باعث ایجاد آزار واذیت بصری در افراد می شوند در فضاهای داخل منزل باید سعی شود تا از رنگهای خیلی گرم به مقدار زیاد استفاده نشود. معمولاً برای چیدمان داخلی از رنگ های ملایم استفاده می شود. وقتی رنگهای سرد و گرم را درکنار هم قرار می دهیم این توازن در دید بصری به خوبی نمایان می شود. به همین دلیل برای از بین بردن فاصله بین رنگهای گرم و سرد احتیاج به یک رابطی داریم تا احساس ملایم تری بوجود آید .
درب ضد سرقت آتاک درب، عرضه کننده درب های ضد سرقت، درب لابی، اتاقی، واحد با بیشترین تنوع در طرح و رنگ و بالاترین کیفیت می باشد. 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت ارزان

قیمت درب ضد سرقت به موارد مختلفی بستگی دارد. نوع کشور تولید کننده ، نوع یراق درب ضد سرقت ، قفل درب و… تاثیر مستقیمی در قیمت درب ضد سرقت دارد.

درب ضد سرقت ارزان چینی

درب ضد سرقت ارزان چینی که در بازار و بین مصرف کننده ها به درب ضد سرقت چینی معروف است جزو بی کیفیت ترین درب های بازار میباشد و ساخت کشور چین است.کیفیت این درب ها به قدری پایین است که اصلا جزو درب ضد سرقت نمیتوان ان را به حساب اورد چون ضمن استفاده از مواد بی کیفیت خبری از فولاد در ان نیست وورق اهنی که در انها استفاده شده در بهترین حالت استقامت لازم را در برابر ضربات وفشار های وارده در مواقع لازمه بر خوردار نمی باشد و راهکارهایی که سازنده های این گونه درب ها برای بالا بردن استقامت ان در برابر دیلم به کار برده اند (قفل چنگکی – قفل مرکزی) بی تاثیر بوده ونیز با توجه به بالارفتن قیمت دلار دیگر توجیه اقتصادی برای خرید این گونه درب ضدسرقت ارزان وجود ندارد.

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب ضد سرقت ارزان قیمت ایرانی به مراتب بهتر از درب های چینی میباشد.و این امر به دلیل استفاده از فولاد به جای اهن در این گونه درب ها می باشد و نیز به دلیل استفاده از یک سازه فولادی در داخل درب از استقامت بالاتری نسبت به دیگر درب های ضد سرقت ارزان برخوردار است که به دلیل چینش فولادی که داخل ان وجود دارد میتواند دیلم را خنثی کند.

داخل این سبک از دربها استراکچر فلزی وجود ندارد و با توجه به ضخامت چهارچوب ضعیف از امنیت پایینی برخوردار است.

گرید دیگر دربهای ضد سرقت ایرانی ارزان، با توجه به اینکه استراکچر داخلی آن فلزی است لذا مستحکم تر در مقابل دیلم کردن دربها میباشد .ولی ضخامت چهارچوب و کلاف درب در حدود دربهای ضد سرقت سبک چینی است .

گرید دیگر اینگونه دربهای ضد سرقت ایرانی که از ضخامت چهارچوب به مراتب بالاتری نسبت به سریهای قبل دارا است و همچنین از قفلهای ساخت ترکیه استفاده میشود و این سری از تمام دربهای ضد سرقت ارزان امن تر است .

درب ضد سرقت آتاک درب، دارای درب های ضد دیلم، جنس یراق ها، یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی که این نوع برند بهترین کیفیت یراق را دارد، داخل درب شبکه فولادی با ورق سراسری که ضخامت ورق یک و نیم میل می باشد.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب لوکس لابی

 

ساختمان های نوساز امروی و بناهای قدیمی بیشتر تمایل پیدا کرده اند به خرید درب لابی با تکنولوژی ساخت درب ضدسرقت یعنی اینکه بیشتر تمایل دارند در عین حال با حفظ زیبایی چوب از ایمنی نیز برخوردار شوند .

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید با زیر ساخت داخلی درب فلزی است. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید

امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، با شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند.

در تولید درب لابی ، ورودی اصلی ساختمان ، ویلا مسائل فنی بیشماری دخیل هستند که یکی از مهترین آنها که استانداردهای ایمنی بین المللی پیشنهاد می کند این است که درب ضد سرقت لابی باید بگونه ای باشد که بتواند علاوه بر جذابیت ظاهری مورد انتظار مشتری ، ایمنی و محکم بودن خود را نیز داشته باشد درب ضد سرقت آتاک درب با استفاده از کادر مجرب و متخصصین حوزه مکانیک با استفاده از تکنولوژهای جدید این امکان را فراهم آورده است که بتواند برای مشتریان خود در حوزه های مختلف ساختمان طرح مورد نظر را پیاده سازی نماید.

توصیه میکنیم در زمانی که میخواهید اقدامی جهت خرید بکنید ابتدا با مشاوران آتاک درب مذاکره کنید.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه نوع چوبی بهترین انتخاب برای درب ضد سرقت مهم است.

چوب سخت با دوام تر از چوب نرم است اما موضوع همیشه این نیست. این اصطلاحات به اصالت و ساختار درختی که چوب از آن تهیه شده است بر می گردد.

چوب سخت با دوام تر از چوب نرم است اما موضوع همیشه این نیست. این اصطلاحات به اصالت و ساختار درختی که چوب از آن تهیه شده است بر می گردد.

چوب سخت از درختانی تهیه می شود که دانه های آن پوسته ی خارجی دارند و یا گل می دهند مانند درختان سیب یا بلوط. سایر درختان شامل توس، ماهون، افرا، بلوط و گردو می باشد. چوب سخت همچنین منافذی دارد که باعث ایجاد رگه هایی در چوب می شود و آن را متراکم تر و مقاوم در مقابل آتش می کند. بیشتر چوب های سخت قرمز تیره، قهوه ای جذاب و یا سفید رنگ هستند و برای ساخت پروژه های دیرپاتر مثل کفپوش یا ایوان استفاده می شوند.

چوب نرم از درختانی تهیه می شوند که دانه های آن پوسته ی خارجی ندارند و با باد جابجا می شوند و برگ های سوزنی خود را سرتاسر سال حفظ می کنند.سرو، کاج و صنوبر از این نوع درختان می باشند. چوب های نرم، زرد یا قرمز رنگ می باشند. چوب های نرم معمولا ارزان تر هستند و به عنوان الوار، درخت کریسمس و برای تولید کاغذ مناسب می باشد.

بطور معمول چوب های سخت برای ساخت درب مناسب تر می باشد و کاربرد بیشتری در این حوزه دارد.

  • آتاک درب