آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

https://www.doorturkcelikkapi.com

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب های صاف با هسته‌های توخالی یا پر تولید می‌شوند و سطح آن‌ها یا رنگ شده یا یک روکش چوبی در آن به کار می‌رود. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها بوده و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند. معمولا قیمت درب های توخالی ارزان تر از درب چوبی توپرمحاسبه می شود اما ویژگی بارزی که آن ها را جذاب می کند، طراحی بسیار ساده و بدون جزییات‌شان است. همین ویژگی درب های چوبی مدرن را برای اکثر خانه های ایرانی مناسب خواهد کرد.

ممکن است این درب ها دارای روکش‌های چوبی نامتعارف و خاص باشند که قیمت آن‌ها  افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که در هر شرایطی باید هزینه‌ای بابت نصب و ماده روکش در کنار بگذارید. این درب صاف و ساده دارای یک روکش پیچیده است. برخی از تولیدکننده‌ها تعداد درب های ثابتی تولید می‌کنند اما برخی دیگر می‌توانند درب های خود را براساس سفارش و سلیقه شما بسازند. روکش‌های طرح‌دار قیمت بیش‌تری نسبت به روکش‌های دیگر دارند.

میتوان گفت شرکت آتاک درب با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و بر اساس سلیقه ی مشتری ، برترین تولید کننده درب های داخلی و درب ضد سرقت مدرن و لوکس میباشد . 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

درب ضد سرقت فولادی نقش مهمی در امنیت یک منزل و یا محیط کار ایفا می کنند که نوع این درب ها در میزان بالاتر رفتن امنیت هر محیط نیز موثر می باشد.

از دغدغه های هر روزه افراد جامع ، افزایش سطح امنیت مکان های خاص از جمله ؛ محل کار و محل سکونت است . استفاده از درب های ضد سرقت ، ق تاثیر عمده ای بر امنیت اماکن مورد استفاده انسان دارد . درب های ضد سرقت به دلیل متریال اولیه به کار گرفته شده از استحکام بالاتری در برابر ضربات مکانیکی و ورود سارقین، برخوردار هستند . این درب ها در گونه های مختلف طراحی و ساخته می شوند . در این مقوله درب های ضد سرقت فولادی ، نسبت به مدل های دیگر استحکام مناسب تری دارند .

درب های ضد سرقت استیل به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ کیفیت و ایمنی درب را علاوه بر زیبایی ظاهری درب های ضد سرقت بسیار افزایش می دهد .

درب های فولادی با ساختار فولادی یکی از محصولات متنوعی می باشد که معمولا از آلیاژ استنلس استیل ۳۰۴ و در برخی موارد خاص از آلیاژ ۳۱۶ ، ساخته شده و در صنعت ساختمان استفاده می شود. درب درب هلی آتاک درب ایران تماما از ورق ( آلیاژ ۳۰۴ ) دارای ضخامت ۱.۵ میلی متر و به صورت دوبل ، ساخته می شود و استراکچر داخلی از استحکام و ظاهری آراسته ، بهره می برد.

استفاده اژ فولادهای ضدزنگ برای ساخت درب های ورودی ضدسرقت و ترکیب آن ها با مواد اولیه ای از جمله ؛ ترمووود ( چوب ترمو ) ، شیشه ( در رنگ ها و ضخامت های متنوع ) ، سنگ و فلزات رنگی دیگر ، طرح ها و مدل هایی زیبا و توام با کیفیت بالا ایجاد می نماید . درب های با ساختار فولادی با مقاومت بسیار بالا در برابر فشار مکانیکی برای به عنولن سدی در برابر سارقین عمل می نماید که گذر از آن را بسیار سخت می کند.همچنین فولاد ضد زنگ در برابرشرایط محیط ( اشعه خورشید و رطوبت ) از مقاومت خوبی بهره برده و عمر آن را افزایش می دهد. به همین دلیل استفاده از درب های فولادی برای ساختمان ها به صورت روز افزون در حال افزایش است . درب ضد سرقت ترک آتاک درب ایران عرضه کننده درب های ضد سرقت فولادی نیز می باشد.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

یک درب ضد سرقت یا درب اتاقی حتی اگر از بهترین جنس ( درب تمام چوب ) و از مرغوب ترین متریال ساخته شده باشد اما اگر رنگ آمیزی مطلوبی نداشته باشد زیبایی آن به چشم نمی آید در واقع رنگ درب به مانند ویترین یک فروشگاه عمل می کند که نمایانگر تمام ویژگی های درب می باشد علاوه بر این اگر رنگ از برندهای معتبر تهیه نشده باشد ممکن است باعث ایجاد آلرژی های پوستی شود.

درب چوبی با رنگ هایی غیر از رنگ طبیعی چوب، یکی از انتخاب های دلیرانه و متمایز به حساب می آید. این درب ها طیف گسترده ای از رنگ های آرام تا رنگ های تندتر و شادتر را در بر می گیرند.

این نوع درب ها به تنهایی می توانند مرکز توجه مورد نظر شما برای فضای مورد نظر را به وجود بیاورند و با رنگ های متفاوت و غیر رایج، تاثیر زیادی در ذهن بیننده داشته و تجربه ای فراموش نشدنی ایجاد کنند

شرکت آتاک درب نیز مفتخر است با در نظر گرفتن فضا و افراد و با الهام گرفتن از طراحی های روز دنیا و رویکرد طراحان به سادگی مدل هایی ساده و آرامشبخش به مصرف کنندگان ارایه نماید.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

برای خرید یک درب ضد سرقت ایمن و زیبا در نظر گرفتن استانداردهای ذیل ضرورری می باشد

ورقه داخل سراسری با شبکه فولادی

استفاده از ورق فولادی پشت و جلوی قفل ها

استاندارد ورق چارچوب از فولا یک و نیم

استاندارد رویه 10 میل ترک

قفل ها ویراق کاله اورجینال ترک با 5 سال ضمانت

سایز 110*210-115*215-120*210 در تک لنگه ها و ابعاد سفارشی

سایز های بالا جهت درب های یک و نیم لنگه و دولنگه

درب لابی حداقل استاندارد عرض 160

استفاده از پشم سنگ در داخل درب ها

دارای لاستیک ضربه گیر دوبل

توصیه ما این است با مطالعه کامل مقالات آتاک درب می توانید اطلاعات اولیه مورد نیاز خود را جهت خرید درب ایمنی کسب کنید. تا انتخاب درستی هنگام خرید داشته باشید.

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت سوپر لوکس ضد آفتاب و ضد آب مناسب مناطق جنوب و شمال کشور با چارچوب کشویی و ثابت تولید و روانه بازار می گردد این درب های ضد سرقتی لوکس بسیار سنگین می باشند و جهت اشخاصی که دنبال درب لوکس می گردند بسیار توصیه می گردند اتاک درب تنها شرکتی است که درب ضد اب واقعی تولید می نماید.

طبق نیاز بازار و سلیقه مشتریان کلیه درب های سری pk از سری مدل های جدید ساخت اتاک ترکیه به سفارش اتاک درب ایران تولید می گردد. در واقع این درب ها درب ضد سرقت ترک اصل می باشد. این سری از درب ضد سرقت مناسب مناطق شمالی و مناطق جنوبی کشور بوده و جهت استفاده در آب و هوای شرجی و بارانی به سفارش این شرکت تولید می گردد و جهت فروش در این مناطق تهیه شده است و طبق بررسی های ازمایشی بعمل امده توسط کارشناسان این شرکت این نوع درب ها حداقل 70% مانع جذب رطوبت و گرما می گردد. روند ساخت این نوع محصولات به شکلی می باشد که در تولید و مونتاژ این سری از درب ها به جز لایه های اصلی محافظتی در ساخت ان ها از موادی جهت بهینه سازی مقاومت درب در برابر افتاب مستقیم و اب باران استفاده شده است. آتاک درب اکیدا جهت مناطق شمالی و جنوبی کشور این نوع درب هارو توصیه نموده و بعنوان تولید کننده و وارد کننده مستقیم این نوع درب لابی و ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب بعنوان اولین شرکت پیشگام در این زمینه می باشد. درب های مذکور قابلیت خوبی را نیز جهت مقاومت در برابر خراش نیز نشان داده که خود از جمله مزیت های مهم این نوع درب ها می باشد. از طرفی با توجه به رویکرد مشتریان به سمت درب های ضدسرقت مدرن، تلفیق مناسبی از این درب ها با طرح های شرکت آتاک درب خواست این دسته از مشتریان را نیز مورد توجه قرار داده است. 

 

 

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

مانند طراحی, رنگ درب ضد سرقت نیز همانقدر مهم است. بیشتر خانه ها دارای سه تا چهار رنگ پالت میباشند که در حال حاظر در محل قرار دارند. معمولا برای مطابقت با تلنگر یا درب غلطکی این گزینه ی استاندارد است . اگر مطمئن نیستید که از چه رنگی انتخاب کنید درب ضد سرقت مشکی و سفید ساده و کلاسیک مناسبند . در غیر این صورت اگر به دنبال رنگ های دیگری هستید , قرمز آتشی و نارنجی XT رنگ هایی هستند که همیشه سرگرم کنده هستند .

 

شرکت آتاک درب مجموعه ی زیادی از درب های لوکس مشکی براق و مات مدرن را دارد. این درب ها ضد دیلم و تمام چوب پولیش بوده و 10 سال گارانتی پس از فروش دارد. یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی، داخل شبکه فولادی با ورق سراسری،  ضخامت ورق یک و نیم میلی متر و رویه 12 میلی متر ترکیه با 10 سال گارانتی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

ساختمان های نوساز امروی و بناهای قدیمی بیشتر تمایل پیدا کرده اند به خرید درب لابی با تکنولوژی ساخت درب ضدسرقت یعنی اینکه بیشتر تمایل دارند در عین حال با حفظ زیبایی چوب از ایمنی نیز برخوردار شوند .

یکی از خدماتی که درب ضد سرقت آتاک ارائه می دهد ساخت درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید با زیر ساخت داخلی درب فلزی است. در نظر گرفتن معیارهای اولیه برای درب با توجه به شرایط محیطی و طرح کلی بنا و معماری طرح ساختمان باعث میشود بتوانید در زمان انتخاب و خرید ، در سفارش خود را بر اساس نوع معماری و دکوراسیون ساختمان و یا ویلای خود انتخاب بهتری داشته باشید

امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، با شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند.

در تولید درب لابی ، ورودی اصلی ساختمان ، ویلا مسائل فنی بیشماری دخیل هستند که یکی از مهترین آنها که استانداردهای ایمنی بین المللی پیشنهاد می کند این است که درب ضد سرقت لابی باید بگونه ای باشد که بتواند علاوه بر جذابیت ظاهری مورد انتظار مشتری ، ایمنی و محکم بودن خود را نیز داشته باشد درب ضد سرقت آتاک درب با استفاده از کادر مجرب و متخصصین حوزه مکانیک با استفاده از تکنولوژهای جدید این امکان را فراهم آورده است که بتواند برای مشتریان خود در حوزه های مختلف ساختمان طرح مورد نظر را پیاده سازی نماید.

توصیه میکنیم در زمانی که میخواهید اقدامی جهت خرید بکنید ابتدا با مشاوران آتاک درب مذاکره کنید.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

مفهوم درب ضد سرقت ارزان را می توان به دو تعریف تقسیم بندی کرد:

1- درب ضد سرقت ارزان با کیفیت خوب

2 درب ضد سرقت ارزان با کیفیت پایین

یکی از مهم ترین فاکتورها برای تعیین کیفیت و ارزشمندی درب ضد سرقت، در درجه اول قطعا میزان امنیت آن است. ساختار داخلی درب ضد سرقت، قفل های به کار رفته در آن و همچنین چارچوب مورد استفاده برای این درب ها سه پارامتری هستند که تعیین کننده میزان امنیت درب ضد سرقت می باشند. در بازار ایران و در محدوده قیمتی ارزان و در واقع قیمت مناسب، می توان درب های ایرانی و درب های چینی را نام برد. درب های چینی ارزان ترین نوع درب های ضد سرقت موجود در بازار هستند. درب های ضد سرقت ساخت چین معمولا ساختار و استحکام داخلی خوبی ندارند و از فلزات با ضخامت بسیار کم (نهایتا 0.8 میلی متر) به عنوان ورقه سرتاسری در آن ها استفاده شده که به راحتی قابل دیلم شدن است. یکی از مهمترین اجزای تامین کننده امنیت درب ضد سرقت، قفل آن است. در مورد درب های ضد سرقت چینی به تجربه می توان گفت مغزی به کار رفته در این قفل ها تو پر نیست و خیلی راحت قابل شکست و یا برش است. پس تا اینجای کار متوجه شدیم که ارزان بودن درب ضد سرقت چینی حاصل کاهش کیفیت و درنتیجه کاهش امنیت این درب ها بوده است. در مورد درب های ایرانی؛ تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند با کاهش برخی اکسسوری ها و یراق آلات گران قیمت، درب های ضد سرقت با کیفیت خوب را روانه بازار کنند. نکته دیگر در مورد کاهش قیمت تمام شده درب ضد سرقت، میزان برجستگی رویه این درب ها است که هر چه میزان برجستگی رویه درب کمتر باشد قیمت درب ها نیز کاهش پیدا می کند.

اگر شما نگران امنیت منزل خود در زمان خروج از آن هستید، بنابراین حتماً بدنبال خرید بهترین برند درب ضد سرقت هستید که علاوه بر زیبایی ظاهری، از امنیت بالایی برخوردار باشد. در واقع امروزه برای ایجاد امنیت در خانه مهم ترین مسئله استفاده از درب ضد سرقت است. زیرا دارای امنیت بالا است و به راحتی نمی توان آن را گشود. مجموعه درب ضد سرقت آتاک درب، خود به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت درب ضد سرقت مناسب که مورد رضایت مشتریان می باشد و چون مطابق با استانداردهای جهانی می باشد انتخاب بسیار خوبی برای درب های منزلتان است.

  • آتاک درب