آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

آتاک درب تولید کننده ی درب های ضدسرقت، درب لابی و داخلی

تنها تولیدکننده درب های ضدسرقت و ضددیلم واقعی در ایران

https://www.doorturkcelikkapi.com

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مانند طراحی, رنگ نیز همانقدر مهم است. بیشتر خانه ها دارای سه تا چهار رنگ پالت میباشند که در حال حاظر در محل قرار دارند. معمولا برای مطابقت با تلنگر یا درب غلطکی این گزینه ی استاندارد است . اگر مطمئن نیستید که از چه رنگی انتخاب کنید رنگ های مشکی و سفید ساده و کلاسیک مناسبند . در غیر این صورت اگر به دنبال رنگ های دیگری هستید , قرمز آتشی و نارنجی XT رنگ هایی هستند که همیشه سرگرم کنده هستند .

درب ضد سرقت مشکی

شرکت آتاک درب مجموعه ی زیادی  از درب های لوکس مشکی پولیش شده و مات را دارد. درب های پولیش شده درب های براق چوبین می باشد. این درب ها ضد دیلم بوده و 10 سال گارانتی پس از فروش دارد. یراق کاله ترکیه با 5 سال گارانتی، داخل شبکه فولادی با ورق سراسری،  ضخامت ورق یک و نیم میلی متر و رویه 12 میل ترکیه با 10 سال گارانتی می باشد.

درب ضد سرقت قهوه ای

با توجه به ترکیب رنگی دکوراسیون منزل خود می توانید رنگ مورد نظر برای درب ورودی منزل را انتخاب کنید. در مورد تنالیته رنگ قهوه ای بهتر است به رنگ در ورودی باقی واحدهای آپارتمان هم دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که نزدیک تر به واحد روبرویی و حتی باقی طبقه های ساختمان است. 

درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید رنگ از ورق فولادی ضخیم استفاده شده و عایق صوتی - حرارتی به کار رفته در این نوع درب، یونولیت فشرده است. 

 

 

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

عوامل موثر در قیمت گذاری و تفاوت قیمت درب های ضد سرقت شامل نوع درب ، ابعاد ، روکش درب ، جنس لولاها و چهارچوب هاست .
به طور مثال چهارچوب درب های چینی ابزار نخورده و تخت است اما چهارچوب درب ضد سرقت ترک کاملا ابزار خورده هستند و این موضوع به خودی خود یکی از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت درب های ترک و چینی است .
از طرفی لولاهای درب های ضد سرقت ترک از داخل کاملا دیده میشوند اما در درب های ضد سرقت چینی لولا ها پنهان هستند .
عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت درب های ضد سرقت , ابعاد انهاست . هرچقدر ابعاد درب ضد سرقت موردنظر از ابعاد استاندارد بیشتر باشه ، قیمت آن نیز به طبع بیشتر است .

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

اچ دی اف (HDF) مخفف واژه High Density Fiberboard است که جزء فرآورده های چوبی می شود. اچ دی اف (HDF) نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می شود. چگالی اچ دی اف(HDF) بالای ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

ساختار دربها و به بیان دیگر تولید درب ضد سرقت منازل مسکونی و آپارتمان ها به یکی از دو روش زیر صورت می گیرد:

۱-درب های تمام چوب: این درب چوبی تماما از چوب ساخته شده است و هیچ فضای خالی در میان درب وجود ندارد و یا به عبارت دیگر درب تو پُر است.

۲-دربهای روکشی: برای ساخت این درب ها ابتدا یک کلاف چوبی مستطیل شکل (مانند یک قاب عکس) با توجه به ابعاد درب ساخته می شود و ورق های پیش ساخته ای مانند ورقهای HPL،ورق های HDF و یا سایر ورق ها با توجه به سفارش مشتری بر رو و پشت کلاف پرس خواهد شد البته فضای خالی میان درب را یا باشبکه بندی چوبی و یا شبکه بندی هایی مقوایی که شباهت زیادی به لانه زنبور دارند و آن را هانی کامب می نامند، پُرمی کنند. استفاده از شبکه بندی ها در فضای خالی بین رویه های درب برای بالابردن مقاومت درب ضد سرقت در برابر ضربه وشکنندگی می باشد. می توان از پرکننده های دیگری مانند پشم سنگ یا یونولیت برای پر کردن فضای خالی بین درب استفاده کرد،که عایق بهتری برای جلوگیری از انتشار صدا و همچنین اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی می باشند. درب اچ دی اف (HDF) نیز مانند بسیاری از درب های موجود در بازار جزء دسته درب های روکشی می باشد.

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

 

آتاک درب، دارای قفل درب ضد سرقت هوشمند می باشد، که قابل شناسایی افراد خانه را دارد. برای هر سیستم کنترل دو عملکرد اساسی وجود دارد, اولی کسب اطلاعات از اطراف مانند کارخانه , با استفاده از ابزار الکترونیکی مانند سنسور برای مدیریت این داده هااست و دومی استفاده از این داده ها و نتایج آن ها روی دستگاه های مرتبط است.کنترل دسترسی الکترونیکی بر اساس سه سوال است: چه کسی, کجا و چه موقع. با در ذهن داشتن این مساله, سیستم کنترل دسترسی الکترونیکی تعیین میکند چه کسی به چه دربی در چه زمانی دسترسی داشته باشد. افراد مسئول با ” عبورنامه” شناخته می شوند, که می تواند کارت, اثر انگشت و یا شماره شناسایی شخصی باشد. هر عبورنامه دارای نشانگر منحصربفردی برای هویت فرد است و مانند پاسپورت عمل می کند. آتاک درب دارای درب ضد سرقت و درب لابی مجهز به قفل های الکترونیکی هوشمند است.

هدف نهایی گسترش قفل های الکترومغناطیسی درب ها این است تا خصوصیات امنیتی تمام بنای ساختمان به کنترل مدیریت مناسبی مجهز شود. چگونه می توان امنیت درب های مکان های مهم،از پارکینک های اتومبیل،مراکز خرید،دفاتر شرکت های بزرگ تا فرودگاه ها،بانک ها وکارخانه های هسته ای برقی،وقتی که آنها در خانه ها یا سر کار نیستند را بهبود ببخشید؟ از برنامه نویسی برای قفل کردن یا بازکردن درب ها بوسیله ی کامپیوتر تمرکز دارد.در رابطه با “بخش های زمانی” برای افزایش امنیت، برنامه نویسیParallel Portبوسیله ی Visual Basic 6.0انجام می شود.در این مقاله بوسیلۀ LEDها،مدارهای الکترونیکی،فقل های مغناطیسی،ایستگاه های تقویت،سنسورها وچندین سیستم های مکانیکی برای نشان دادن واکنش های خروجی و ورودی دستگاه ها،هم نرم افزار و هم سخت افزار برای سیستم توسعه یافتند.

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

یراق آلات به کار رفته در درب های ضد سرقت یکی از فاکتورهای اصلی در تشخیص کیفیت این درب ها است، فاکتورهای بعدی روکش استفاده شده، جنس فلز به کار رفته در ساخت چهارچوب ها و استاندارد اندازه بازشوی درب ضد سرقت می باشد.این نوع از درب ها در مقایسه با سایر درب های چوبی مانند درب های ساختمانی و درب های ورودی با داشتن نرده های حفاظتی از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

در بازار ایران چهار گروه درب ضد سرقت وجود دارد:

درب های ضد سرقت ایتالیایی، ترکیه ای، چینی و ایرانی، که بیشتر تولیدات با اسم ترک و یا چینی به مشتریان معرفی می شوند. طرح درب های چینی غالبا بر گرفته از طرح درب های ضد سرقت ایتالیایی می باشد.

قابل توجه است که برخی از نمونه های داخلی درب ضد سرقت به طور کامل در تولیدی ها و کارگاه های مجهز درب سازی در داخل کشور تهیه می شوند و برخی دیگر که تحت عنوان نمایندگی های اجناس ترک در بازار هستند، قسمتی از اقلام مصرفی خود از جمله یراق آلات و یا mdf به کار رفته در ساخت محصول را از کشور ترکیه وارد می کنند.

درب ضد سرقت ترک که شرکت آتاک درب ایران نمایندگی درب ضد سرقت آتاک ترکیه را دارد، دارد. تنوع فراوانی در درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و تنوع قیمت برای مشتریان دارد. درب ضد سرقت آتاک درب از لحاظ امنیتی و زیبایی در درجه بسیار بالایی قرار دارد و در صورت بروز مشکل هر چند کوچک، این درب ها تا 15 سال گارانتی دارند.

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین اجزای هر خانه بعد از درب ضد سرقت که نقش بسیاری در جلوه و زیبایی آن دارد، درب ها هستند. درب های یک ساختمان، علاوه بر کارایی و نقش خود، می توانند به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی نقش ایفا کنند. درب داخلی ساختمان، شامل درب اتاق ها، سرویس بهداشتی و حمام است.
درب های داخلی بر اساس محل نصبشان، می توانند دارای تنوع جنس مختلفی باشند. به عنوان مثال درب سرویس بهداشتی و حمام عموما از جنس ضد آب انتخاب می شود.

در صنعت ساختمان و ساختمان سازی درب های از لحاظ کارایی به دو دسته تقیسیم میشوند:
درب خارجی : دسته اول درب خارجی است یعنی دربی که به خارج از خانه باز میشود . مانند درب حیاط و درب کوچه و درب های واحد که در ساخت و ساز های اخیر، اغلب، از نوع درب ضد سرقت هستند.
درب داخلی و درب اتاقی: دسته دوم بر خلاف دسته اول مورد استفاده قرار می گیرند و نام این دسته درب داخلی است درب داخلی دربی است که داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد مثلا درب چوبی و درب اتاقی نمونه هایی از درب داخلی هستند که در داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرند.

اتاک درب ایران مفتخر است که در زمینه درب ضد سرقت، درب لابی و درب داخلی با حفظ امنیت دارای بیشترین لایه محافظتی در برابر گرما و سرما و نور مستقیم خورشید را دارد.

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

انواع درب های چوبی که درب های ضد سرقت موجود در بازار داخلی هستند عبارتند از درب ضد سرقت ترک، چین و ایران می باشد

مشخصات درب های ضد سرقت ترکیه ای ابعاد بازشو مفید این نوع درب چوبی در حدود یک متر است.
در چهارچوب درب های ضد سرقت ترک اختلاف قابل مشاهده ای بین سطوح بیرونی و لنگه درب دیده نمی شود.
لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و کاملا قابل تشخیص است.
درب ضد سرقت ترک با دو نوع رویه در بازار موجود است mdf با روکش طبیعی چوب یا با روکش pvc.
استاندارد سایزچهارچوب درب ضد سرقت ترک ۱۱۵*۲۱۵ می باشد.
ضخامت ورق فولادی داخل درب های ضد سرقت ترک در بازه ۰٫۹ تا ۱٫۵ میلی متر می باشند.
مشخصات درب ضد سرقت چینی
درب ضد سرقت چینی از تنوع ظاهری و طرح بیشتری برخوردار هستند.
قیمت ارزانتری نسبت به درهای ترک دارند و از کیفیت پایینی برخوردار می باشند.
ابعاد بازشوی مفید در این درب ها بین ۹۰ تا ۹۲ سانتی متر و گاهی یک متر است.
استاندارد سایز چهارچوب این درب های چوبی ضد سرقت ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵*۲۱۰ است.
ضخامت ورق فولادی داخل درب دربازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ می باشد.
چهارچوب درب های ضد سرقت چینی تخت است و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد.
لولای درب های ضد سرقت چینی مخفی هستند و از داخل و بیرون قابل تشخیص نیستند.
رویه درب های ضد سرقت چینی استیل با رنگ کوره ای الکترو استاتیک می باشد.
مشخصات درب های ضد سرقت ایرانی
آن دسته از درب های ضد سرقت ایرانی که بطور کامل در داخل کشور ساخته می شوند قابل مقایسه با نمونه های برتر دنیا هستند.
به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا در ساخت درب های ضد سرقت ایرانی و رعایت استانداردهای جهانی در استفاده از مواد اولیه و ابعاد و اندازه های بازشوها و چهارچوب ها و بومی سازی آنها، مناسب با شرایط داخلی تولید می شوند .

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

1- خارج شدن از رگلاژ

2- شکستن لولا

3- نفوذ صدا از درب ضد سرقت به داخل ساختمان

4- ایراد در مغزی قفل درب

5- ایراد در یراق آلات

6- خراب شدن و ایراد در قفل

7- خراب شدن و پایین آمدن کارایی دستگیره

خدماتی که آتاک درب ارائه می دهد:

الف- تعویض قفل درب ضد سرقت با قفل های کاله ترکیه که مورد تایید شرکتهای معتبر تولیدی می باشد

ب- تعویض لولای شکسته و یا اضافه کردن لولا به درب ضد سرقت در صورت نیاز

ج- تعویض مغزی درب

ه- رگلاژ درب ضد سرقت و رفع گیر و مشکلات در باز و بسته شدن

خ- تعمیر و تعویض یراق آلات دربها

د- رفع صدای درب ضد سرقت

متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان دربهای ضد سرقت استانداردها و اصول لازم را در ساخت درب ضد سرقت رعایت نمی کنند که این امر باعث کاهش طول عمر قطعات این نوع دربها می شود و امنیت کافی را به ارمغان نمی آورد ولی نگران نباشید تمامی مشکلات قابل حل است و با تعویض قفل درب ضد سرقت معیوب با اصل می توانید امنیت آن را بالاتر ببرید. مجموعه درب ضد سرقت ترک آتاک درب بعنوان اولین تولید کننده درب های ضد سرقت با کیفیت در کشور اطمینان خاطر درباره ی کیفیت و طول عمر درب های ضد سرقت را به مشتریان خود می دهد.

 

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

آکوستیک یا عایق صوتی بودن درب ضد ­سرقت را می‌توان از چند جهت مورد بررسی قرار داد و دید که ساختار این درها چگونه باعث می‌شوند که هیچ صدایی از آنها عبور نکند.

  • اولین موردی که در خصوص درب‌های ضد­ سرقت باید بدانید این است که انواع مختلف این درب‌ها به این صورت هستند که در دو طرف آنها دو صفحه فلزی قرار دارد و وجود هوا بین این دو صفحه به خودیِ خود باعث می‌شود که درب شما تا حد زیادی خصوصیت آکوستیک بودن پیدا کند.
  • در صورتی که شما بخواهید خصوصیت آکوستیک بودن درب ضد­ سرقت خود را بالاتر ببرید، میتوانید در فضای خالی بین دو ورقه فلزی از پشم سنگ استفاده کنید و به این صورت شاهد این باشید که هیچگونه صدایی از درب شما عبور نخواهد کرد. همچنین بهتر است به یاد داشته باشید که استفاده از این روش باعث می‌شود که خاصیت عایقی درب شما در برابر حرارت نیز بالاتر برود.
  • در مواردی که عایق بودن صدا بسیار اهمیت دارد دیده می‌شود که از روکش چرمی برای درب‌ها استفاده می‌کنند و به این صورت خصوصیت ضد صدا بودن این درب‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش میدهند.    
  • درب ضد سرقت ترک آتاک درب، عرضه کننده درب ضد سرقت آکوستیک با بالاترین کیفیت می باشد.
  •  

 

 

  • آتاک درب
  • ۰
  • ۰

 

طبقه بندی درب ضد سرقت به صورت زیر می باشد:
۱- درب ضد سرقت تولید داخلی
۲- درب ضد سرقت تولید خارجی شامل:
درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ایتالیایی
مشخصات کلی درب ضد سرقت
درب ضد سرقت دارای ساختار فلزی و روکش چوب یا PVC می باشد. درب ضد سرقت می تواند بصورت دو لنگه نیز ساخته شود. درب ضد سرقت دو لنگه مقاومت بالایی در عرض های بالا دارد. . لنگه درب ضد سرقت از فلز با ضخامت ۱٫۵ میلی متر ساخته شده است که دور تا دور لنگه درب از قوطی فلزی ۴۰*۸۰ سانتی متر ساخته شده است که این قوطی فلزی مقاومت خوبی را برای درب ضد سرقت دو لنگه بوجود می آورد. بهتراست که درب ضد سرقت دو لنگه دارای آستانه فلزی نباشد و از جنس متریالی که در کف لابی استفاده شده است برای آستانه نیز مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از آستانه سنگی مقاومت پایینی درب را افزایش می دهد. از کارهای دیگری که برای درب ضد سرقت دو لنگه می توان انجام داد استفاده از قفل های مولتی سیستم ۱۴ زبانه می باشدو مقاومت درب ضد سرقت دو لنگه را در عرض های بالا بهبود می بخشد. استفاده از پیم های گاوصندوقی در پشت هر دولنگه نیز می تواند تاثیر بسیار خوبی بر مقاومت درب ضد سرقت دو لنگه در قسمت لولای درب داشته باشد. بهتر است درب های ضد سرقت دو لنگه دارای طرح هایی باشند که هر دو لنگه بتواند تکمیل کننده ی همدیگر باشند. به طور مثال استفاده از طرح های ۲ قاب و ۳ قاب برای در ضد سرقت دو لنگه مناسب می باشد.

 

 

 

  • آتاک درب